tisdag 5 augusti 2008

Älskar, älskar inte..

I söndags kopplades min GameCube in på första gången på väldigt länge och idag när jag egentligen borde plugga fältmätning tänkte jag att en lite cup eller två kunde vara en bra avslappning innan. Fifan. Nu sitter jag och är fylld av hat. Till en blomma. Den där äckliga tjocka Blomman som flåsar, fuskar och spelar elakt. Jag kan erkänna att den har en bra hastighet när den väl kommer upp i fart men hur kommer det sig att det bara är när datorn spelar Blomman som den axar som en skållad ekorre? Vann i alla fall idag. Knappast tack vare Blomman, han gjorde sitt bästa för att krossa mig men jag bladade ifrån honom på slutet. Sånt jäkla busfrö han är...

Om jag inte lyckas plugga något mer innan tentan vet jag vem jag ska skylla på... Kan ju aldrig vara MITT fel.. eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar