söndag 24 augusti 2008

Förvirrat inlägg

Sammandrag av vecka 1 av årets Mottagning


- Treuddar är roliga
- Uttråkade katter vill gärna gosa med någon som är svimfärdigt trött
- Maja är världens sötaste katt
- Det är jäkligt svårt att ordvitsa på kommando
- Laga pastagratänger till 200 pers tär på krafterna
- Handla varor till pastagratänger för 200 pers tär också på krafterna
- Man bör skriva ner roliga citat som man är toksäker på att man aldrig kommer glömma..
- Det är roligt att få folk att bilda bokstäver

Detta är obestridliga bevis på att man faktiskt kan ligga gaffel, men som ni ser var det lite knivigare att få till en kniv...

Underbar insats av småfull och småtrött Fia igår, det står en mugg på marken och den är fylld med någon slags vätska.
S: Nej men kolla här! Petar på muggen med foten
R: Mmm...
S: Mihihi. Sparkar till muggen
R: Fifan vad onödigt!!
S: Nej. Jag behövde gå på muggen.
Detta följs av ett okontrollerat fnissanfall av min otroliga vitsighet! Sen blev det bara en ond sprial av att jag skrattar för att jag skrattar åt mitt egna dåliga skämt.




Veckans Ninnie: (egentligen hände detta förra veckan men det är fortfarande lika kul)
"Jag är väldigt privilegad!"

2 kommentarer:

  1. VA?! när fan sa jag det?

    SvaraRadera
  2. Konsten att laga potatiosgratäng till många är att köpa rätt grejjer.
    Färdigskalad potasis från Willys, kostar typ 1 krona mer per kilo.
    Skiva i lagom tjocka skivor. Hacka löken med en aligator (Finns på clasohlsson) i med potatis och hackad lök. På med ett lager riven ost (Eldorado färdigriven i kg-förpackning) och till sist grädde ur liter-tetra. In i Ugnen på osqvik - klart.

    SvaraRadera