tisdag 30 juni 2009

Obehagligt? Yes!

Igår på pendel satt det en på ett ohett sätt skäggig och humande kille och tittade på mig. Jag gjorde misstaget att råka titta tillbaka. Då kommer han fram och undrar om han får störa ett tag...
"Du har så fina former! Du skulle inte vara intresserad av en dejt med världens fd bästa älskare?"

Idag på Nordea (jag kommer ALDRIG skaffa Nordea) började en man i medelåldern prata med mig om att jag var en väldigt fin tjej.
"Man kan göra mycket härligt när det är så här varmt. Både inomhus och utomhus. Man kan vara till nytta för varandra. Och hjälpa varandra. Jag vill ge dig något fint. Du förtjärnar något fint!"
Det slutade med att gömde mig på Donken till Carina kom och räddade mig.


Min fråga är såklart but why??? Det är så jäkla läskigt. Jag hatar verkligen sånna där människor och de drabbar ALLTID mig känns det som. Som om jag är en magnet för psykon. Sen undrar jag varför man beter sig så, är det någonsin en tjej nappar på det? Känns rätt otroligt.

1 kommentar:

  1. jag har vid upprepade tillfällen (2st) frågat mig i bloggen om man får ragga i kollektivtrafiken, detta är kanske svaret på det.

    SvaraRadera