söndag 21 juni 2009

Nubben gör en inte spiknykter..

Midsommar spenderades i Muppsala iår, väldigt ovanligt att inte vara med familjen så det blev en rätt annorlunda midsommar om jag säger så...


Här är vår vackra midsommarstång, bara un petit brun och av fjolårets modell. Sen ser vi också det högst betvivlade partytältet, jag är fortfarande osäker på om vi faktiskt hade ett partytält med oss.

Random citat:
- Den här bilen är mycket mindre än Bennys.
- Men jag har skagenröra!


- Alla blir fulla och börjar ligga runt

- Vad roligt!


- Jag har gjort illa min tå och nu har jag en blodfläck! Eller nej. Det är ett hål.


- Pang pang!


Citat angående sädes-nubben
- Man tar säden dit man kommer

- Efter en nubbe stoppar man vad som helst i munnen

- Det är okej att ta säden i munnen 2 gånger om dagen!



Lördagen var inte lika rolig som fredagen. Vi låg och tittade på Discovery hela dagen och fick lära oss att toalettpapper bara funnit i 150 år och innan använde fransmännen spets.

1 kommentar:

  1. Dom slår faktist citaten från "torsdagssmörj"
    -"Hand du spruta i lite sånt där vitt klet?"
    -"Du måste trycka på den hårdare"
    Och från reparation av Lyktan
    -"Jag kan ju inte komma tillbaka till verkstan och låta dig säga att jag inte får upp den"

    SvaraRadera