måndag 7 september 2009

Burn baby Burn!

Nu är mottagningen slut för iår. Det är faktiskt rätt skönt, nog för att jag gillar att göra pannacotta för 150 pers eller springa omkring på Willys och göra Malin tokstressad när jag tappar bort självscannaren för 5:e gången men det är rätt skönt att få tänka på BIM och fukt nu.

En av de roligaste kvällarna iår var som förra året nollan studiekväll då vi faddrar passade på att spela lite vin-brännboll. Att vi kom igång med brännbollen lite sent och att det var dimmigt var ingen som avskräckte oss! Vi fortsatte säkert en halvtimme efter att det var omöjligt att se bollen. Jag stod mest i ett hörn av planen och skvallrade med Robin då, jag är rätt säker på att mitt lag vann...

Citat från kvällen:
Du är som en torktumlare, du bara kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar