torsdag 26 mars 2009

Reality sucks

Twilight-böckerna har gjort alla tjejer lite småkära, okej fasligt kära, i Edward. Alla vill ha en vampyr som kan stoppa en bil med handen och som inte vill leva i en värld där man själv inte finns. Men min vampyrlängtan började för längesedan. Väldigt längesedan. En tid då jag gick i samma klass som Catten och hon trånade efter Lestat och jag tyckte att Luis var en riktigt fin man. Sen kom True Blood, då trånade jag och Catten efter det underbara Bill Compton.

Men en Edward Cullen skulle jag nog inte säga nej till.. Fast jag har hellre bok-Edward än film-Edward. Det lustiga är att jag egentligen inte gillar filmen så mycket, men jag har ändå sett den 3 gånger på 3 dagar nu. Beroende kanske? Kanske ska övergå till Nutella igen...



---
Förövrigt var Luis först med att vara vegeteriansk vampyr! Iofs så åt han råttor...

1 kommentar:

  1. LESTAT! gaaaaah. jag älskar lestat. jag måste läsa om bok nr 2 som handlar om lestat. nä jag ska läsa alla FEM böcker i sommar. de som kommer efter är dåliga. haha

    SvaraRadera