onsdag 18 mars 2009

flying flying hippos

Jag fick 23 stycken kinderägg av Mia, Malin och Ricard när jag fyllde år. Eller jag fick det i tisdags pga lite förhinder under fredagen. Nu har jag 20 stycken kvar så jag har skött mig rätt bra ändå! Det var nog den mest optimerade födelsedagspresenten jag fått och ryktet säger att i ett av äggen finns en speciell överaskning. Nyfiken!

Idag fick jag en apa som hatar pingviner. Inte helt politiskt korrekt.

I tisdags fick jag en flodhäst med gigantiska öron som kunde flyga. För logik är Kinders motto! Vi släppte ner den från sjunde våningen i skolan och den virvlade ner väldigt vackert, det finns fördelar med att gå i en skola med en väldigt öppen planlösningen.



1 kommentar:

  1. hehe, när jag och sambon var på semester så fiskade han upp ett gossedjur ur en sådan där aparat med kran.
    han heter Lars Gunnar Björn Hund. för det är en björn med både små öron och stora hund öron.
    Otroligt charmigt ful men han får bo i sängen ändå.

    SvaraRadera