tisdag 18 maj 2010

Bite Line

Bite line har världens bästa pizza och den finns bara i Sundsvall, fast det är väl en bra anledning till att åka upp då och då? För familjen räcker ju inte. Eller?

Farbror Jan beställer pizza: "Jag vill ha köttbullar, skinka, marinerad biff och hmm.. lite bacon kan vi ta. Och släng på lite tacofärs också!"
Det är så man beställer en manlig pizza!


Tog årets först cykeltur och lärde mig att om man ska laga cykeldäck med gaffatejp så är det faktiskt inte alls en bra idé. Och nej, det hade inte blivit bättre av att använda mer.

2 kommentarer:

  1. mej: Jag har aldrig vart på snusen

    Jag har aldrig vägrat rostbiff
    aldrig bangat på en fläskkarre
    BSE är bara myter
    nej jag vet vad min kropp måste ha!

    Den vill ha gris
    Den vill ha ko
    den vill ha kött
    den vill ha rött dött kött.

    Lammkött vill jag inte äta
    lammkött ska ligga i min stora säng
    Fisk det ger mig ingen styrsel
    ingen stunns i min väldiga kropp

    jag vill ha gris
    Jag vill ha ko
    jag vill ha kött
    jag vill ha rött dött kött.

    Griskött köper jag från Dannomark
    Oxkött köper jag från Irrlands ö
    Bara skiten den är billig
    skiter jag i om den plågsammt fått dö

    jag vill ha gris
    Jag vill ha ko
    jag vill ha kött
    jag vill ha rött dött kött.

    SvaraRadera
  2. den där pizzan gick inte av för hackor. machopizza.

    SvaraRadera