tisdag 27 april 2010

3 liter skumpa senare..


Hemma från Åre igen!!

Fakta:
2 av 3 after ski band föredrar Peta in en pinne i brasan
Det är aldrig smart att rädda Tranbärsjos före ett helrör
1 av 3 after ski band suger trantorballe
Roger kommer alltid vara Sveriges bästa pianist
Det finns minst 2 puckon på alla konserter
Jag har väldigt fina vänner
Snö är inte alltid mjukt
Det är kul att hoppa med skidor
Man kan på 6 dagar få en hel stuga att köra faceplants
Man kan köpa en helt vanlig japp på restaurang för 15 kr
Takida är tokbra!
Koggelgoggelmakare är ett stabilt jobb
En mega-burgare är en MEGA-burgare

2 kommentarer:

  1. Efter att ha läst det där inlägget inser jag att jag måste ta mig i kragen. Det är 10 år sedan jag stod på mina utförsskidor senast. Men att åka utför är hur roligt som helst. Snö är betydligt mjukare att landa i än de flesta andra alternativ.

    SvaraRadera
  2. Jo, angående den vanliga jappen så är det väl så att de i menyn vill pressicera att det är en vanlig, så att det inte är en sådan:
    http://www.youtube.com/watch?v=Z4DA0_qXErs

    SvaraRadera