torsdag 14 januari 2010

Ett käckt inlägg

Vi försöker få ihop ett gäng för att se Avatar nästa tisdag. Jag är så galet less på att försöka se denna film nu efter allt strul jag har haft med Catten, jag hoppas verkligen att filmen är värd det. Om jag nu någonsin kommer få se den.


Det enda bra som har kommit fram ur detta hittills är världens bästa ursäkt, "det finns en liten risk att jag är i Tjeckien då..." Från och med nu ska jag alltid använda denna fras när jag inte känner mig helt 100% på en plan. Jag menar, det finns ju alltid en väldigt liten risk att man faktiskt är i Tjeckien.

4 kommentarer:

  1. I LIKE =D sjukt bra ursäkt!!

    SvaraRadera
  2. Det här påminner om en av de bästa SMS-historierna jag känner till.
    Det var hösten 2003 och en av mina vänner (innan jag hade hunnit lära känna honom speciellt väl får ett SMS: "Vill hu hänga med på bio ikväll" från ett okänt nummer.
    Han ska ha svarat typ Jättegärna, för att ett par timmar senare, när kvällen närmade sig, skickat sms:et "Vem är du föresten?"
    De var inte ju fullständiga främlingar, men det definierade honom lite att det viktiga inte var vem han skulle gå på bio med, förrän det var dags att planera ett ställe att mötas på.

    SvaraRadera
  3. fredrik har sett den 3 gånger.....såååå jag tror den är värd det! =)

    SvaraRadera
  4. hahahaha. den är INTE värd att ses tre jävla pissgånger! det är en mastodontklyschfilm! men snygg.

    SvaraRadera