söndag 13 december 2009

plugg plugg plugg

Idag satt jag på studentpalatset och pluggade med Carina, det var riktigt skönt faktiskt! Bara att slippa att åka till freaking Handen var en skänk från ovan. Sen visade det sig även att studpal. är proppat med massa söta killar! Varför pluggar jag på KTH?? Universitetet verkar vara the place to be!


Det var lite nice att sitta och snacka skit med Carina. Dock funkade inte alls vårt kodord gurka. Carina måste bli bättre på att spana...

Förhoppningsvis går tentorna bra, känns lite jobbigt bara när man inte riktigt vet vad som kommer komma på tentan. Eller när böckerna man ska läsa är så tråkiga att man hellre vill läsa Jan Guillou.

4 kommentarer:

  1. vi är SÅÅÅ lika! jag skrev just om jan guillou i min blogg! helt oberoende! och så läste jag hans namn hos dig också. japp. vi är telepatiska.

    SvaraRadera
  2. men jag vill nu även tillägga att det inte heller är helt diskret att hoppa till och säga "ooh ooh GURKA!" och tro att jag INTE ska reagera stort på detta? jag trodde ju det var kändisen! hahahahaha

    SvaraRadera
  3. Bra att du sa "Gurka" jag hade glömt gurkan som blev över från Julhajken på passagerarsätet i min bil...
    (söta killar kanske läser på universitetet, men riktiga män går Maskin på KTH)

    SvaraRadera