måndag 9 november 2009

Sms-terror

Mitt liv vill inte att jag ska sms. Förra veckan lyckades jag förlägga min mobil på morgonen. Och inte lite heller. Diverse teorier om toaletter, alternativa universum och smidiga inbrottstjuvar kom upp i min någon morgontrötta hjärna. Detta ledde till en hel dag i skolan utan mobil! Oh my god vilket i-landsproblem kan man tänka, men det var snarare ångesten av att inte veta vart min älskade mobil var än ångesten att inte kunna sms. Dessutom visste jag att Catten skulle bli orolig!


I lördags skadade jag min hand så det gör ont när jag smsar nu. Hindrar detta mig från att hålla kontakten med min kära jurist-Catt? Icke! Vi pratar fortfarande om allt möjligt som får oss att inte plugga. Känns bra!



Ps. Nej du får inte Armand. Han är fan min om du ska ha Claudia!

2 kommentarer:

  1. Du får skaffa en mobil med pekskärm, då kan det inte göra ont att SMS:a

    SvaraRadera
  2. jag tycker om att prata om saker som förhindrar mitt pluggande. det är ju det enda jag lever för nu! hahahaha. men jag blev jätteorolig när du var mobillös, det var ett trauma. jag trodde du kidnappats eller nåt! och vill du ens ha claudia? en äcklig liten vampyrunge.som dessutom är kirsten dunst. jag HATAR kirsten. eller nej, som barn är hon söt. som vuxen inte ALLS!

    SvaraRadera