torsdag 6 augusti 2009

Kakafoni!

Den där jäkla chipsreklamen med låten Fredagsmys är inte helt okej. Jag kan acceptera själva reklamen men att börja spela den redan på onsdag är ett hån! Idag har jag hört den ca 6-8 gånger kanske och varje gång är en bitter påminnelse om att det är torsdag.


Folk som har en tendens att tänka i ordvitsar för btw inte jobba på Annas Pepparkakor. Det finns lite för många öppningar för dåliga skämt och då jag vill att mina nya arbetskamrater ska acceptera mig så måste jag hålla dem inne. Mycket irriterande.


-Vilken är Annas favorit fotbollsspelare?
-Kaká

-Vart har A.P sina firmafester?
-Kaknästornet

3 kommentarer:

  1. Det ryktas att de två robotarna som bakar pepparkakor inne på Annas pepparkakor heter Hans och Greta.

    SvaraRadera
  2. Jo.. Men de maskinerna har dött. Roy och Roger heter dem nu!

    SvaraRadera
  3. Har de både en dröm ett hopp, ett liv och en mack tillsammans?

    SvaraRadera